Procedura Zakupu

Procedura Zakupu

Super Sąsiad

Panel Klienta

Procedura Zakupu

Zdajemy sobie sprawę, że decyzja o zakupie nowego domu/apartamentu jest procesem w który zaangażowany jest cała rodzina.

Dzięki temu przewodnikowi mamy nadzieję, że ułatwimy podjęcie świadomej decyzji jak i sam proces zakupu stanie się dużo bardziej zrozumiały.

Ponieważ większość naszych inwestycji sprzedaje się na etapie budowy, poniżej przedstawimy Państwu dokładnie cały proces od początku.

I. Oferta

  1. Zachęcamy do zapoznania się z zakładką AKTUALNE INWESTYCJE na naszej stronie – znajdziecie tam Państwo wszystkie informacje odnośnie obecnie prowadzonych inwestycji. W zakładce ZREALIZOWANE INWESTYCJE – znajdziecie Państwo wszystkie zakończone i sprzedane realizacje. Zakładka posiada 14 zrealizowanych inwestycji – potwierdzają one naszą obecność od kilkunastu lat na rynku i doświadczenie przy realizowaniu osiedli jednorodzinnych i wielorodzinnych.
  2. Kontakt z nami
  • Zachęcamy aby w pierwszej kolejności wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej – dzięki temu jeszcze przed rozmową otrzymacie Państwo komplet dokumentów.
  • Kolejnym krokiem jest kontakt telefoniczny, umówienie spotkania w biurze lub (jeżeli będzie taka możliwość) na terenie osiedla.
  • Spotkanie – na nim omówione zostaną interesujące Państwa tematy, przedstawimy naszą inwestycję oraz dostępne warianty budynków.

II. Rezerwacja

  1. Jeżeli są Państwo zdecydowani na zakup domu/apartamentu proponujemy podpisanie UMOWY REZERWACYJNEJ, która wiąże się z wpłaceniem 10 000 zł opłaty rezerwacyjnej. Po dokonaniu wpłaty dom/apartament zostaje wyciągnięty z naszej oferty handlowej.
  2. Rezerwacja dokonywana jest zazwyczaj na okres 2 miesięcy , tak aby swobodnie mogli Państwo załatwić wszystkie sprawy związane z finansowaniem nieruchomości.
  3. Jeżeli będą Państwo korzystać z kredytu, niezwłocznie po podpisaniu umowy rezerwacyjnej przygotujemy wszystkie dokumenty potrzebne w trakcie składania wniosku (tj min prospekt informacyjny wraz z załącznikami).
  4. Czas rezerwacji to idealny moment na zapoznanie się z dokumentami (min. “Prospekt Informacyjny” z załącznikami). Dzięki temu możemy bez zbędnego pośpiechu omówić jego treść i odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania w formie mailowej (inwestycje@apstar.pl).

III. Umowa Deweloperska

  1. Termin “Umowy Deweloperskiej” jest umawiany z Państwem telefonicznie. Odbywają się one od poniedziałku do piątku w godzinach pracy kancelarii (najczęściej od godziny 9 – 15).
  2. Przed umówieniem terminu proszę potwierdzić czy posiadacie Państwo aktualne dokumenty tożsamości. W szczególnych przypadkach np. rozdzielność majątkowa, klient zagraniczny, pełnomocnik – potrzebne będą dodatkowe dokumenty.
  3. Podpisanie “Umowy Deweloperskiej”, w formie aktu notarialnego (prosimy o zarezerwowanie sobie około 2 h).
  4. Ustawowo koszt podpisania “Umowy Deweloperskiej” obciąża w równych częściach Klientów i Dewelopera. Płatność odbywa się po akcie , gotówką.
  5. Kolejnym krokiem będzie wpłata zadatku na indywidualny, bankowy, mieszkaniowy rachunek powierniczy wyszczególniony w prospekcie informacyjnym i akcie notarialnym.
  6. Wpisanie do księgi wieczystej nieruchomości Państwa roszczenia zawarcia transakcji.

IV. Odbiór

  1. Zgłoszenie przez Dewelopera zakończenia prac budowlanych do właściwego Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
  2. Odbiór z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego. 
  3. Odbiór techniczny domu przez klientów, potwierdzony spisaniem formalnego protokołu.
  4. Przekazanie kluczy oraz dokumentów do zawarcia umów z dostarczycielami mediów. 

V. Umowa Sprzedaży

  1. Termin “Umowy Sprzedaży” jest umawiany z Państwem telefonicznie. Odbywają się one od poniedziałku do piątku w godzinach pracy kancelarii (najczęściej od godziny 9 – 15). (Prosimy o zarezerwowanie sobie około 1,5 h)
  2. Przed umówieniem terminu proszę potwierdzić czy posiadacie Państwo aktualne dokumenty tożsamości. W szczególnych przypadkach np. rozdzielność majątkowa, klient zagraniczny, pełnomocnik – potrzebne będą dodatkowe dokumenty.
  3. Podpisanie “Umowy Sprzedaży”, w formie aktu notarialnego.
  4. Strona Nabywająca ponosi koszt podpisania “Umowy Sprzedaży”, płatność odbywa się po akcie notarialnym , gotówką.
  5. Wykreślenie z księgi wieczystej nieruchomości Państwa roszczenia zawarcia transakcji, założenie nowej księgi wieczystej dla Państwa nieruchomości (procedura może różnić się w zależności od konkretnej sytuacji).

Masz pytania? Chcesz poznać naszą ofertę?

Skontaktuj się z nami!

Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji