Procedura Zakupu
Procedura Zakupu
Super Sąsiad
Panel Klienta
Procedura Zakupu
Zdajemy sobie sprawę, że decyzja o zakupie nowego domu/apartamentu jest procesem w który zaangażowany jest cała rodzina.
Dzięki temu przewodnikowi mamy nadzieję, że ułatwimy podjęcie świadomej decyzji jak i sam proces zakupu stanie się dużo bardziej zrozumiały.
Ponieważ większość naszych inwestycji sprzedaje się na etapie budowy, poniżej przedstawimy Państwu dokładnie cały proces od początku.
I. Oferta
- Zachęcamy do zapoznania się z zakładką AKTUALNE INWESTYCJE na naszej stronie – znajdziecie tam Państwo wszystkie informacje odnośnie obecnie prowadzonych inwestycji. W zakładce ZREALIZOWANE INWESTYCJE – znajdziecie Państwo wszystkie zakończone i sprzedane realizacje. Zakładka posiada 14 zrealizowanych inwestycji – potwierdzają one naszą obecność od kilkunastu lat na rynku i doświadczenie przy realizowaniu osiedli jednorodzinnych i wielorodzinnych.
- Kontakt z nami
- Zachęcamy aby w pierwszej kolejności wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej – dzięki temu jeszcze przed rozmową otrzymacie Państwo komplet dokumentów.
- Kolejnym krokiem jest kontakt telefoniczny, umówienie spotkania w biurze lub (jeżeli będzie taka możliwość) na terenie osiedla.
- Spotkanie – na nim omówione zostaną interesujące Państwa tematy, przedstawimy naszą inwestycję oraz dostępne warianty budynków.
II. Rezerwacja
- Jeżeli są Państwo zdecydowani na zakup domu/apartamentu proponujemy podpisanie UMOWY REZERWACYJNEJ, która wiąże się z wpłaceniem 10 000 zł opłaty rezerwacyjnej. Po dokonaniu wpłaty dom/apartament zostaje wyciągnięty z naszej oferty handlowej.
- Rezerwacja dokonywana jest zazwyczaj na okres 2 miesięcy , tak aby swobodnie mogli Państwo załatwić wszystkie sprawy związane z finansowaniem nieruchomości.
- Jeżeli będą Państwo korzystać z kredytu, niezwłocznie po podpisaniu umowy rezerwacyjnej przygotujemy wszystkie dokumenty potrzebne w trakcie składania wniosku (tj min prospekt informacyjny wraz z załącznikami).
- Czas rezerwacji to idealny moment na zapoznanie się z dokumentami (min. „Prospekt Informacyjny” z załącznikami). Dzięki temu możemy bez zbędnego pośpiechu omówić jego treść i odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania w formie mailowej (inwestycje@apstar.pl).
III. Umowa Deweloperska
- Termin „Umowy Deweloperskiej” jest umawiany z Państwem telefonicznie. Odbywają się one od poniedziałku do piątku w godzinach pracy kancelarii (najczęściej od godziny 9 – 15).
- Przed umówieniem terminu proszę potwierdzić czy posiadacie Państwo aktualne dokumenty tożsamości. W szczególnych przypadkach np. rozdzielność majątkowa, klient zagraniczny, pełnomocnik – potrzebne będą dodatkowe dokumenty.
- Podpisanie „Umowy Deweloperskiej”, w formie aktu notarialnego (prosimy o zarezerwowanie sobie około 2 h).
- Ustawowo koszt podpisania „Umowy Deweloperskiej” obciąża w równych częściach Klientów i Dewelopera. Płatność odbywa się po akcie , gotówką.
- Kolejnym krokiem będzie wpłata zadatku na indywidualny, bankowy, mieszkaniowy rachunek powierniczy wyszczególniony w prospekcie informacyjnym i akcie notarialnym.
- Wpisanie do księgi wieczystej nieruchomości Państwa roszczenia zawarcia transakcji.
IV. Odbiór
- Zgłoszenie przez Dewelopera zakończenia prac budowlanych do właściwego Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
- Odbiór z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
- Odbiór techniczny domu przez klientów, potwierdzony spisaniem formalnego protokołu.
- Przekazanie kluczy oraz dokumentów do zawarcia umów z dostarczycielami mediów.
V. Umowa Sprzedaży
- Termin „Umowy Sprzedaży” jest umawiany z Państwem telefonicznie. Odbywają się one od poniedziałku do piątku w godzinach pracy kancelarii (najczęściej od godziny 9 – 15). (Prosimy o zarezerwowanie sobie około 1,5 h)
- Przed umówieniem terminu proszę potwierdzić czy posiadacie Państwo aktualne dokumenty tożsamości. W szczególnych przypadkach np. rozdzielność majątkowa, klient zagraniczny, pełnomocnik – potrzebne będą dodatkowe dokumenty.
- Podpisanie „Umowy Sprzedaży”, w formie aktu notarialnego.
- Strona Nabywająca ponosi koszt podpisania „Umowy Sprzedaży”, płatność odbywa się po akcie notarialnym , gotówką.
- Wykreślenie z księgi wieczystej nieruchomości Państwa roszczenia zawarcia transakcji, założenie nowej księgi wieczystej dla Państwa nieruchomości (procedura może różnić się w zależności od konkretnej sytuacji).